......... Datum: 2010-04-18 Tid: 12:29:31

Hillevi, 12år

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1


Igår så fyllde min tjej 12år, stora tjejen! Känns som det inte var alltför längesen hon skruttade omkring och tog dagen som den kom. Nu är hon stor, full fart med kompisar, hockeyträningar och matcher, duktig i skolan och ser fram emot att få börja i stan i höst och börja 6an för att sedan året efter bli högstadieelev.

I fredags hade hon fest med sina kompisar. 7st tjejer som röjda loss. Igår så kom släkten och det bjöds på lite lugnare kalas med fika och tårta. Hillevi fick massor av fina presenter.


Tusen tack ni som kom igår och firade Hillevis födelsedag!



Glad 12-åring med yngsta gästen, Alexander 4v.

Kommentarer
Datum: 2010-04-18 kl. 14:10:36 URL:

hej oj vad stor hon blivit(: hela tolv år

jag har inte hunnit orkat vara ute så mycket, det är så total kaos i mitt liv nu men börjar lugna ner sig, men jag är tacksam för alla extra händer som behövs med min lilla groda, så tack för erbjudandet kram kram

Kommenterat av: sorbylean

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella