......... Datum: 2010-01-24 Tid: 13:07:22

Sista veckan

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0


I morgon så är det min sista vecka som mammaledig. Vart tog tiden vägen? Hur kunde en liten Filip bli en sån stor kille så fort? Jag har verkligen haft en underbar ledighet. Filip småbarnstid har gått som en dans. Helt okomplicerat från han såg dagens första ljus. Nu tar Anders över ca 3v och ska ta inskolningen samtidigt till dagiset. Ska bli härligt att komma ut i "vuxenvärlden" igen. Har kommit in på en kurs som startar den 1/2 och håller på till juni. Efter det så hoppas jag att jag hittar ett jobb igen då mitt nuvarande sägs upp nu med att förälderledigheten tar slut.
Jag har ett spännande och helt öppet år framför mig. 


Filip ca 2-3v

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella