......... Datum: 2010-01-17 Tid: 21:11:05

Jag önskar mig..

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1


Jag önskar mig en stor och fin tvättstuga. I våran källare i huset har vi ca 10-15??kvadrat stor tvättstuga/rum. En enda liten tvättmaskin står i ett hörn och hela rummet ser allmänt tråkigt ut. Eller rättare sagt hemskt ut nu då vi använder det som förråd. Förra ägarna har lagt ett fint golv i svart stenaktigt klinker. Väggarna är målade i ljusblåfärg. Tanken är att vi ska fixa till rummet så det går att kombinera ihop en organiserad tvättstuga och en liten spahörna. 


Inom några år så hoppas jag på att rummet står färdigt.

Bild från Lundins kök

Bild från Gustavsberg





Kommentarer
Datum: 2010-01-17 kl. 17:14:34 URL: http://sorbyfolket.blogg.se/

hej vad roligt att du ändrat dig(: och visst är det så att en stor härlig tvättstuga gärna med direkt grovingång för smutsiga stövlar och tassar är önskvärt gärna med avspolningsbar duchhörna!tyvärr har jag aldrig lyckats bo där sådant existerar.....och ett trevligt spa har jag gett upp då vårat vatten är sjukt tråkigt, med järn kalk magan sulfit och flour= allt blir brunt och rostfärgat hur mycket man än orkar gnugga..........men en bastu som är guld värd har vi, där kan man hänga tvätten samt gå in och värma sig då resten av huset är ganska kallt.......

Kommenterat av: sorbyfolket

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella