......... Datum: 2008-12-28 Tid: 21:42:50

Beställt bilder

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Nu har jag fixat med alla digitala bilder som jag hade i datorn och skickat dem till fuji för att få dem på fotopapper. 204st blev det (!!!). Då är det en bråkdel av alla kort som finns i burken. Ska fixa i ordning ett fint album till Filip som han kan få nära han blir stor.

Hillevis rum är ÄNTLIGEN klart. Har varit ett bombnedslag i snart 2v tror jag. Allt nedpackat som på så när tv, video, dvd´n. Hon ligger nu och tittar på Superhjältarna. Men jag gissar på att snart hör jag snarkningar därifrån ;-)

Imorgon så är det projekt uteförråd som gäller. Den biten är nog den tyngsta av hela flytten. Vill inte men nu kan vi inte skjuta på det längre. Ska tydligen bli fint väder så perfekt att göra det imorrn.

Nu har vi fixat flyttgubbar. Blir tre stycken plus att jag hjälper till så gott det går. Mormor kommer passa Filip men av erfarenhet så vet jag att han kommer nog bli lite ledsen. Han är extremt mammig just nu. Lilla plutten....

Nu ska jag bara softa. Har varit mycket idag. Sov gott därute!



Hillevi som tomtenissa för 10år sen. Hittade bilden när jag snurrade runt i fotoarkiven =D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella