......... Datum: 2008-12-27 Tid: 20:55:37

ca 35mil landsväg

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Idag var vi till min mellansyster och fira lite jul så här i efterhand. Ca 35mil tur o retur. Men vi fick en mycket trevlig dag med grötlunch, fika och julgodis. Fick även en guidning av deras hus som byggs just nu för fullt. Se allt här på www.jennyn.blogg.se

Det togs massa kort som jag lägger upp imorrn. Måste köpa en ny mus till min dator då den gått sönder. Surfar just nu på Anders dator och kan ej få upp bilderna.

Stora kusin växer så det knakar. Filip är både tyngre och längre men sessan har kommit mycket längre i utvecklingen. Men så är hon också lite över en månad äldre än Filip. Sessan gjorde två rejäla nyptag om Filips kinder. Det uppskattades inte. Men Filip har förlåtit henne nu ;-)

Nu ska jag gå ner och mysa med gubben lite. Vi hörs!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella