......... Datum: 2008-12-15 Tid: 20:21:50

En fartfylld dag..

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Idag så har det varit en hektisk dag. Hillevi ringde halv tio och säger hon glömt gympakläderna. Jag hann precis äta frukost innan det var dags att bylta ner Filip och gå ut till bilen för att skrapa bort all is. Efter att lämnat kläderna så åkte jag, Filip och Leo ut till reservatet och hade en liten begravning för lille Kim (kaninen). Hillevi ville inte vara med.

Sedan åkte vi till stallet för att mocka och snacka lite skit med Smilla. Provade nya grimman och den passade henne perfekt =) 

Nu i eftermiddag så åkte vi till Etuna. En tur till Maxi och sedan Skopunkten. Fick en massa julklappsinsperation så nu på torsdag medans Hillevi är i skolan så ska jag och anders åka dit på morgonen innan julrushen drar igång ordentligt och julhandla det sista.

Det blev inte mycket städning men det tar jag igen imorrn.

Filip har börjat lägga sig på sidan nu på filten. Axeln tar emot så ingen rullning runt än. Är nog en tidsfråga innan det sker =) Har filmat hans försök men måste först lista ut hur jag får upp den här på bloggen innan jag kan visa.

Nu nattning av Hillevi, filip sover redan.



Vår vackra Leo!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella