......... Datum: 2008-12-29 Tid: 21:29:04

Nuså..

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Nu är det kvällen igen. Som jag skrev innan så är jag nöjd med dagen. Vi har gjort det vi tänkt med undantag att köket inte är klart. Fixas imorrn. Imorgon så åker vi till nya lägenheten och tar en titt. Anders vet ju inte hur den ser ut då jag och Hillevi var dit själva. Hoppas han gillar den. Jobbigt läge annars ;-) Nåja det duger som ett ställe att bo i tillsvidare.

Idag så åt vi våfflor till middag. Det var inte igår kan jag säga. Mumsigt värre =) Gjorde dom på vanlig pannkakssmet så de vart inte riktigt så frasiga som jag önskat. Men de slank ner med lite sylt och grädde.

Nåväl, nu dags att runda av. Filip sover sen halv åtta, Hillevi är pågång att somna. Anders har tagit ut dogsen en sista gång för ikväll. Ska gå ner och titta lite på dumburken innan jag lägger mig också.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella