......... Datum: 2008-12-23 Tid: 16:11:34

Wilma lyckades i år igen..

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Nu är allt klart inför julen! Klapparna är under den stora granen ;-) Vi skulle ju inte ha så mkt klappar men när vi lagt ihop alla från dels oss själva plus släkt så blev det en rätt stor hög.

Och jag min nöt lyckades lägga chokladpresenterna under granen. När vi var hos Anders syster så gick Wilma naturligtvis loss på paketen. All choklad borta plus ca 10st upprivna paket. Av erfarenhet så vet jag att Wilma har mage av stål så hon lär klara denna gång också (hundar tål inte choklad). Har dock koll på henne så hon inte blir sjuk. Då blir det vet.besök. Fick lov att slå in de trasiga paketen igen. Tur nog så var det bara de paketen som jag fixat som gick sönder. Så har inte fått tjuvkika på släktens paket.

Enda planerat för ikväll är att jag ska skjutsa min mamma till affären. Och vi behöver ha hem mat. Sen ska vi bara mysa ikväll =)

Undrar om vi ska satsa på en rosa julgran nästa år? Hur cool som helst *haha*


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella