......... Datum: 2009-04-21 Tid: 11:19:47

Dagis

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Nu har jag ställt gossen i dagiskö. Helst skulle jag vilja vara hemma läänge. Men ekonomin styr ens liv och då blir det till att börja jobba. Från Jan har jag tänkt att Filip ska få börja skolas in lite smått. Har ansökt om plats på ett förälderkoperativ här i stan som jag hört mycket gott om. Ev kommer kusin att också gå där. Det kan ju va kul för dem plus att det skulle vara praktiskt om hämtningar någon gång skulle tjorva ihop sig. För båda parter.

Har inte varit så duktig med städandet än. Fastnade vid datorn en stund. Men första maskinen tvätt snurrar och nu väntar en disk som står på bänken. Saknar diskmaskinen från våran br. Efter vi flyttat från denna hyreslägenhet så kommer vi aldrig vara utan maskin igen. Så säkert!

Hoppas ni har en solig och fin dag. Grått och trist här. Kanske solen tittar fram senare under dan.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella