......... Datum: 2009-04-07 Tid: 22:08:40

Fint besök =)

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Fick vi idag av min syster och bebis. Min mamma och min farmor. Jättetrevligt hade vi. Tyvvär så strulade Photoshop så fixar bilderna imorrn. Men det blir mot kvällen för imorgon på förmiddan så åker jag, Filip och min mamma till Järfälla för att hälsa på min moster. Ska bli kul. Var ett tag sen vi träffades. Hon har aldrig träffat Filip heller så kan tro att hon är nyfiken på honom =)

Annars så kan jag smyga med att vi återigen är i budgivning på ett hus strax utanför stan =) Håll tummarna igen för oss. Vi är sen igår fortfarande högsta budgivare. Hoppas det förblir så!

Ska nu runda av för kvällen så jag orkar med allt imorrn. Sköt om er!


Kusin inspekterar Filips gåvagn =)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella