......... Datum: 2009-04-19 Tid: 23:25:11

Kudden väntar

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Nu är jag trött och seg. Grusar i ögonen. Sängen väntar på mig däruppe. Dagen har bara rusat iväg. Allt från städning på förmiddan till husvisning, kollat barnvagn och fått besök av min syster.

Husvisningen gick bra. Helt klart intressant om priset inte stiger för högt. Stort renovering/uppfräschningbehov men låg fint. Stor lummig trädgård i lugnt område. Stenkast från mälaren. Sen var vi och kollade in lånevagnen hos Anders syster. Rejäl och stabil. Så den kommer Filip att få åka säkert i när vi är på Kreta. Bjöds på fika, hembakat såklart. Smakade väldigt gott =) 

Ikväll har min syster varit på besök. Vi har fikat och pratat på. Mysigt att få prata i lugn och ro utan småbarn som plockar på uppmärksamhet. Hennes barn sov hemma hos vår mamma medans mina små gryn sov i sina rum.

Nu är det dags att runda av för idag. Nya tag imorrn! Sov gott.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella