......... Datum: 2009-04-27 Tid: 13:48:11

Utvald

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Jag har blivit Utvald som veckans bloggare hos Min stora familj. Tusen tack Annika!

Natten blev rätt stökig som jag misstänkte. Filip fick sova mellan oss, vilket resulterade rätt mycket stök då han hade svårt att ligga stilla och bara yrade omkring. Men hade hellre koll på honom i vår säng än att han skulle ligga i sin. Idag vaknade han ialf utan feber och jag hoppas det håller i sig. Ringde bvc och imorrn ska Filip till läkaren för koll.

Och för ett par dagar sedan såg jag en röd liten fläck på golvet. Var ej säker på var den kom ifrån. Men nu är jag helt säker. Wilma löper. Och kommer vara i höglöp när vi är borta i Grekland. Så våran resa verkar balla ur igen. Hundarna måste ju delas (litar inte 100% på att Leos kastreringsspruta hjälpt fullt ut).

Varför kan inget gå smidigt just nu?

Kommentarer
Datum: 2009-04-27 kl. 17:47:03 URL: http://uj76.blogspot.com

Ibland tycks motgångarna samlas på hög, komma i ett.. Hoppas det löser sig med resan o att lilleman tillfrisknar helt!



Vill oxå tipsa dig som redan tävlar hos mig att jag precis startat en ny spännande tävling:



27.html" rel="nofollow">http://uj76.blogspot.com/2009/04/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart27.html



Kika gärna in =)

Kommenterat av: Ulrika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella