......... Datum: 2009-08-05 Tid: 21:52:09

Går framåt

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 2

Det går sakta men säkert framåt i huset. Duktiga Anders har fått skåpet på plats idag. Jag lite smått frustrerad över att jag inte kan göra allt som jag vill i min takt. Har ju en liten gosse som vill hänga i byxbenet hela tiden. Det sinkar ju en litegrann. Har ialf idag börjat måla i hallen. Hoppas på att imorrn em kunna åka ut och få klart hela hallen. Imorgon på förmiddan så åker vi till Ikea och beställer bänkskivor, diskho och golv. Ska även in på Bauhaus och kolla i kakel och till Rusta för att kolla in deras tapeter. Blir en kul dag imorrn med lite utflykt.

Skåpet på plats =)

Lycka är att ha en hel gräsmatta att ta en powernap på!


Min älskade familj!!



Kommentarer
Datum: 2009-08-05 kl. 21:55:37 URL: http://www.tern.se

Powernap!? Strategisk planering kallas det ju! ;-)

Kommenterat av: Anders
Datum: 2009-08-05 kl. 09:45:50 URL:

Hehe : ) Nu är jag med på banan... Kommer ju att bli kanon!!! Lycka till!

Kommenterat av: Erika Olsson

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella