......... Datum: 2009-08-30 Tid: 09:48:01

Hallå!

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Nu så börjar familjen sakta men säkert vakna upp från förkylningarna som varit. Anders lite seg än men ser piggare ut för varje dag som går. Jag är så pass bra nu att jag nästintill slipper min hostmedicin. Om jag dummat mig och ansträngt mig för hårt med något då blir jag genast rosslig. Så man har fått lov att känna efter hela tiden. Igår så lyckades jag ialf få över en hel del saker från vårat förråd till huset. Så nu när flytten går så är det bara stora möbler och färdigpackade kartonger. Dvs inge lösa saker. Känns jättebra! Igår så fick jag även se hur Filips rum blev efter omtapetseringen. Det blev så fint kan jag säga! Tyvvär så är bilderna i kameran som Anders har med sig idag så hoppas på att kunna tanka ur dem ikväll. Vi har bestämt oss för att ändra flyttdatum till den fredagen 18/9 istället.

Så finns det några starka därute fre 18/9 som kan/vill hjälpa till så vore det toppen. Erbjudandet om mättande belöning efteråt står kvar ;-)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella