......... Datum: 2009-08-18 Tid: 21:01:29

Nya tapeter

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 2

Nu så är äntligen mitt och Anders rum färdigtapetserat. Likaså Hillevis. Anders har knegat på till sena kvällar och resultatet är sååå fint! Nu står vardagsrummet på tur. Imorrn så åker jag till Etuna igen för att försöka hitta lilla gossens blivande tapeter. Jag klippte gräsmattan för några dagar sen vilket har resulterat i kraxig hals. Tydligen så tålde jag inte nyklippt färskt gräs. Blir till att ta  allergitabletter innan nästa klippning. Nu har vi ialfall bestämt datum när vi flyttar. Det blir den 18sept. Längtar men vi har lite jobb kvar. Köket ska färdigställas, tapetsera klart i vardagsrum och Filips rum. Plus lägga ca 50kvadrat golv. Så vi kommer inte bli sysslolösa innan vi flyttar in *ler*

Lite uppdateringar. Vårat sovrum innan:

Dessa garderober har nu blivit vita. Fick inge bra bild på dem idag vid fototillfället.



Rosaaktig vägg som numera är.........


........... grå/lila vitrandig =)


Filip hejjar på samtidigt som han leker med fars "leksaker" ;-)






Kommentarer
Datum: 2009-08-18 kl. 19:30:43 URL: http://hilajns.blogg.se/

Finfint:) Härlig liten hantverkare i spjälsängen:D Ha en trevlig helg.

Kommenterat av: HUSnrNIO
Datum: 2009-08-18 kl. 00:17:19 URL: http://soffiz.blogg.se/

Vad fint det blir=)

Kommenterat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella