......... Datum: 2009-02-08 Tid: 12:45:47

Bloggfri dag igår.

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Ja igår blev det inte mycket gjort med datorn. Dagen bara flög iväg och själv så känner jag mig inte alls i form. Igårkväll när det blev lugnt så drog allt igång på allvar.

Igårmorse så var jag och jobbade. Gick bra och det var trevligt då jag hade både min chef och nya arbetskamrat där. En kille som jobbar som maskinförare. Började i augusti någon gång.

Sedan så hem för att städa upp lite tills Anders syster med familj kom på besök. Blev fika och en hel del Guitar Hero.

Nu idag har jag inte gjort många knop. Förkylningen strular ochjag är jättetrött. Svärfar är här i skrivandets stund och hjälper Anders med att få upp våran parabol. Hoppas ingen ramlar ner för stegen =S Filip ligger på sin filt och leker med sin fluga.

Har hänt en del andra saker idag med som jag uppdaterar senare om.

Hade så bra sålänge!

Kommentarer
Datum: 2009-02-08 kl. 20:57:46 URL:

Hej Susanna.

Nu har jag försökt läsa din blogg i veckor men inte fått fram nått sen BILLY hyllan försvann.

Hittade äntligen hit, så nu har jag läst igenom lite av dina dagar.

Tack för titten Ingela och "Elske"

Kommenterat av: Ingela

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella