......... Datum: 2009-02-17 Tid: 14:07:37

Goddag!

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Idag känns det lite tungt och jobbigt. Smilla åkte imorse till både mina och min medskötares tårar. Usch. Det var det värsta pålänge =( Hon ville inte gå upp på lastbilen med chauffören utan jag fick leda in henne. Hon litar på mig och så stänger man in henne där i smala spiltan. Lilla skruttan... Det känns dock bra att jag vet att hon kommer fram till ett mycket gott hem bland andra hästar. De nya ägaren hör av sig när hon kommit fram.

Att lämna ifrån mig en häst (2st inom ett halvår) vill jag aldrig nånsin va med om igen. Så nästa gång (om det blir en till häst) så blir den kvar förevigt hos mig.


Har varit annars på jobbet en sväng. Och lite senare idag ska jag och mamma till Willys en sväng. Så dagen blir lugn. Har ont i huvudet men det är nog för alla spänningar börja släppa.

Vi hörs lite senare.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella