......... Datum: 2009-02-04 Tid: 23:08:12

Gokväll!

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Gokväll!


Dagen har gått med en rasandes fart. Imorse så sov Filip ovanligt länge, som tur var så gjorde även kusin Ellie det så vi slapp stressa till öppna förskolan. Det var kul att gå dit. Massa barn och föräldrar. Barna var alla i krypåldern så våra var yngst. Det var sångstund med både gamla som nya barnlåtar. Ska försöka ta mig dit nästa vecka igen. Hoppas på kusin vill följa med då också.

Sedan så var vi till stallet en sväng för att sedan åka till min syster och hennes lilla Astrid i Uppsala. Vi träffades på Gränby och åt middag, strosade runt i affärer. Hittade ett par Lundmyrbyxor åt Filip på rea och Hillevi fick en film. Hoppas vi ses snart igen efter er semester. Är inte alls avis på eran resa ;-)

Nu väntar sängen för imorrn så måste jag köra volvon till service kl 8. Sedan gå hem. Tar dock ett stopp hos min mamma först innan jag knallar hemåt. Sen imorrn em är det träff med föräldergruppen. Eftersom jag inte har bilen så blir det till att gå. Igen......... Hoppas på att bilen är klar efter det så kan jag hämta den. Bilia ligger ett par hundra meter därifrån.

Sov sött!


Kusin Ellie och Filip på öppna förskolan. Sötnosar =)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella