......... Datum: 2009-02-01 Tid: 19:56:02

Gokväll

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Den här dagen har varit lång. Kanske för att man gick upp i tid och har hunnit med så mkt.

Åkte och jobbade idag. Det var både kul och "skönt" att få jobba. Att få ta i så man är slut och känner att man har varit duktig. Alla grisar fick rent och fint. Tog ca 3½tim att gå igenom alla stallar. Enda som jag kände var att det var mycket stökigt runt om. Mycket halm på golvet och så. Men jag förstår om min chef inte hinner med allt hela tiden då han alltid har minst 3st olika jobb i gång samtidigt och är nu helt själv med grisarna. Jag gissar på att jag kommer få riktigt ont i ben och mage (träningsvärk) inom några dagar.

Mitt öga är som det är... Gör ont, svullet runt om och rinner. Vaknade inatt två gånger och då kunde jag inte öppna ögat. Det var så igenkladdat =( Imorgon så åker jag till apoteket och kollar om de har någon salva som kan lindra.

Filip har blivit förkyld också.. Han hade 38.1 i temp nu när han la sig. Har varit mycket trött idag och lite grinig/rastlös. Är snuvig och hostar lite. Stackars liten..

Nu i em så hann jag gå ut med hundarna i skogen. Blev den vanliga rundan på ca 40min. Mörkret la sig dock fort och vi fick gå snabbt för att hinna hem innan det blev helt svart. Min kondis är bättre nu efter alla långa promenader den sista tiden. Blev varm men inte anfådd som jag var i början. Skämdes rejält då av min dåliga kondis.

Hillevi har lekt med sin grannkompis nästan hela dagen och sitter nu och tittar på Bobster. Skola imorrn så ingen uppesittarkväll ikväll.

Anders ska se SuperBowl inatt och har lagt sig för att vila. Han åker till våran kompis Pär och kollar på viasat. Gissar på att han är rejält trött imorrn när han ska åka till jobbet.

Nu ska jag göra Hillevi sällskap innan dags för sängen. Jag blir inte uppe så sent jag heller ikväll.

Vi hörs!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella