......... Datum: 2009-02-06 Tid: 22:16:08

Känner mig lite urrig..

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Vet inte om det är förkylningen som strular eller att man bara är väldigt väldigt trött? Jag tänkte bara skriva några rader här sen gå och sova.

Vi har idag varit hos farmor och farfar en snabbis. Filip slog på sin charm och var glad i princip hela tiden. Farmor hade stickat en jättefin mössa åt Filip =)

Sen åkte vi till badet. Hillevi kom hem i tid men ville vara kvar hemma och va med sin klasskamrat Filip istället. Hon kom hem sen strax innan 18. De umgås väldigt mycket nu. Någon liten flört där kanske? ;-)

Hur som helst så gick babysimningen bra. Filip fick idag dyka två gånger. Första gick bra, andra fick han sig en liten kallsup. Men han blev aldrig rädd eller ledsen. Han tyckte det var kul idag och sprattlade på med sin små ben.

Ikväll så åt vi "Goa Grytan" från viktväktarboken. Får klart godkänt på så när att det var lite smakfattigt. I med mera salt och peppar nästa gång.

Imorrnbitti så ska jag iväg och jobba. Hoppas jag känner mig piggare då. Annars blir det ett tungt pass.

Sov gott!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella