......... Datum: 2009-02-27 Tid: 11:30:55

Lycka för en hund är...

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

........... att få ett smarrigt hundben =) Båda ligger i varsin säng och det knastrar för fullt. Husse köpte två stycken ben för flera veckor sedan som jag fann idag när jag röjde i skåpet. Gissa om lycka hos båda *ler*

Annars så har hundarna lyckats skrämma upp en katt i ett träd idag. Inte så högt upp men utom räckhåll för både människa och hundar. De gjorde inget mot katten men den tyckte vi kom alldeles för fort och såg läskiga ut. Så smet iväg.. Uppför.. Snacka om att inte tänka innan flykt. Den hade hela skogen att gömma sig........... Nåväl. Får ha ett öga på katten i trädet och se om den kommer ner självmant.

Filip sover just nu. Har varit trött hela morgonen trots att han somna om i sängen imorse och sov till nio. Undrar om vaccinet fortfarande strular? Funderar skarpt på att skippa badet idag. Dels pga Filip sen så känns det dumt att utsätta mina redan ansträngda bröst med kyla. Vill inte få mjölkstockning...

Hillevi ska ialf klippa håret idag. Och en tripp till Willys för att handla lite. Både hem och till min mamma.

Hade så gott!


Lycklig Wilma =)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella