......... Datum: 2009-02-10 Tid: 23:09:20

Nu är det kvällen igen..

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Dagarna går så himla fort! Känns som jag vakna bara för några timmar sedan. Dagen har gått i lugnets tecken. Har grejat lite här hemma mm.

Grannen bjöd på fika nu i em. Kul att knyta ny bekantskap. De har också en liten baby. 2v yngre än Filip. Hur söt som helst =)

Hillevi fick ikväll åka med sin kompis och prova luftgevär. Hon kom hem med flera tavlor och de flesta hade 8-10 poäng. 10 är bäst. Duktig tjej! Hon fick nu blodad tand och vill prova nästa vecka igen.

Idag så tog Anders över min ögoninfl som jag haft till och från i en vecka. Han ser inte vacker ut. Hoppas det går över fort. Och att det inte sprider sig tillbaka till mig eller vidare på barna.

Nu ska jag gå ut med hundarna en sista sväng.

Hörs imorrn!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella