......... Datum: 2009-02-08 Tid: 21:52:42

Parabolen uppe =)

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Parabolen uppe =)

Och vi har ljud och bild! Vi var rädda att vinkeln skulle bli för snäv men det var inga problem. Och ingen ramlade ner för stegen heller ;-) Filip satt länge hos Farfar och myste sen vid fikat. Filip är så underlig ibland. Vissa dagar så skriker han rätt ut om någon tittar på honom sen så är han hur charmig som helst.

Jag gick ut med Leo sen på en skogstur. Han körde sitt race i skogen. Den blöta snön flög överallt. Mina skor blev helt genomvåta så det blev lite kallt efter ett tag. Nu vill jag att det antingen fryser på lite (för att slippa slasket) eller så kan det torka upp. Allt blir så skitigt. Hillevi byter strumpor och byxor flera gr dagen nu =(

Denna vecka så har Anders körvecka så man blir lite hänvisad till hemmet. Blir väl lite promenader och annat skoj. Lät som min mamma skulle ta en promenad hit på tisdag så då blir det lite roligare.

Andra tankar som går nu är hur lilla Sessan (min systers bebis) klarar flygresan inatt till Thailand. Förmodligen alldeles utmärkt. Kommer sakna er! Hoppas ni får en härlig vecka i värmen.

Nu ska jag ta en nattamacka innan dags för sängen. Känner mig piggare från förkylningen så det går åt rätt håll =)

Sov gott!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella