......... Datum: 2009-02-11 Tid: 23:19:49

Totalt fiasko

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Det blev ingen tvättmaskin ikväll. När vi kom till adressen så trodde vi att det fanns ett nummer som hette 33. Det visade sig vara 5st portar med ca 8lägenheter i varje. Vi visste inte vilken bokstav det var på porten och hade heller inte namnet på den som bott där. Mannen städade ur sin mors lägenhet. 

Så när jag skulle ta fram min lapp där jag skrivit upp mobilnumret på visade sig att den var hemma **piiiiiiiiiiiip**!!! Så vi fick åka hem igen UTAN maskin =(  Väl hemma så ringde jag honom och vi har bokat ny tid på lördag fm. Nu har jag alla uppgifter så ingen risk att vi inte hittar.

Annars så har dagen varit relativt lugn. Var ut i motionspåret på promenad ca en timme på förmiddan. Där träffade vi en jättesöt Jack Russelhane med sin matte. Hundarna tyckte det var roligt att lattja lite =)

Hillevi har sedvanligt varit på hockeyträning idag. Hon kämpar på. Jag tycker det är lite mycket med 3 träningar i veckan. De spelar ju inte ens matcher denna säsong. Vill ju inte att hon ska slita ut sig. Imorrn har hon friluftsdag med skolan på IP så vi ska packa matsäck imorgon.

Nu ska jag runda av här för ikväll. Sov gott!


Filip, ca 3v med sin nalle Bosse

Kommentarer
Datum: 2009-02-11 kl. 08:37:53 URL: http://jennyn.blogg.se/

Hej gumman, hoppas allt ar bra med er? Jag lag i natt o kunde inte sova o funderade pa om Filip har snurrat runt nagot mer?



Vantar med spanning :)



Manga kramar fran ett varmt o harligt thailand!

Kommenterat av: Jenny

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella