......... Datum: 2009-02-06 Tid: 10:54:28

Undrade lite vad jag gav mig in på....

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

....... när jag gick ut med vagnen och hundarna imorse. Jisses vad med snö. Vagnen blev riktigt tung att skjuta på. Har nog fallit upp emot 5cm kramsnö. Wow tänker ni säkert uppe i norr men här är det mycket OCH tungt *ler* Nåväl... Hundarna blev glada av att springa och leka i ca 45 min. Filip sov sött i vagnen medans jag fick min konditionspass. Så det blev bra ialf =)

Nu ska jag packa badkläder och handdukar så allt är klart när vi kommer hem från Farmor & Farfar. Hillevi får följa med till badet bara hon kommer hem i tid från skolan.

Vi hörs!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella