......... Datum: 2009-02-04 Tid: 07:54:47

Uppe med tuppen..

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Gomorron!

Idag är det ingen ide att gå tillbaka till sängen för att vila. Har just släppt iväg Hillevi till skolan. Klockan 10 så ska jag möta upp Anders syster med bebis på Familjecentrum och gå på öppna förskolan. Sen ska jag och Filip till stallet igen. Så uppdatering sker senast i eftermiddag här.

Är riktigt glad och nöjd att jag fick till min blogg igår. Men liiite hjälp av min syster (få bort en länk) så gjorde jag allt själv. Kan säga att jag är verkligen ingen expert på att knacka html-koder.

Nu ska jag titta på kanal 5 ett tag till. Filip lär vakna när som helst skulle jag tro.
                                                                                

Kommentarer
Datum: 2009-02-04 kl. 16:27:54 URL:

jättefint vad duktig du är(:

Kommenterat av: Anonym

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella