......... Datum: 2009-02-05 Tid: 21:54:54

Matinspiration av Viktväktarboken

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Idag har jag kollat igenom Viktväktarboken som min syster köpte åt mig. Massa nyttiga, men framför allt roliga recept! Imorgon så blir det "Goa Grytan". Återkommer om den var god ;-)

Idag så var Filip bara mm från att rulla från rygg till mage. Armen tar i under honom än så orkar inte riktigt runt. Men gissar på att vändningen kommer när som helst! Filip har varit på gott humör nästan hela dagen. Har njutit av mormors närvaro idag och kunde sitta i knä ialf 5 min innan han blev mammig. När han är i mitt knä så är han hur glad som helst mot andra. Knasboll det är vad han är =)

Dagens BVC-träff ställde jag in då mitt vänstra öga har börjat strula igen. Orkade inte vara social med knallrött öga som kliar och är irriterat. Blir flera träffar framöver.

Hillevi har gjort en snögrotta med sina kompisar här på gården ikväll. Det planerades och skottades snö för fulla muggar. Låter som det ska bli mera snö till helgen. Vet inte om jag vill ha mera just nu. Vill ju ha våren nu!

Dagens bästa och gladaste kommentar var idag när min mamma sa att hon tyckte att Leo hade stabbat på sig =D Och det har han verkligen. Fiiina killen!

Imorgon så åker jag och Filip till farmor å farfar. Sen blir det babysim igen på em. Tror Hillevi följer med och tittar också.
Nu ska jag slötitta lite på tv, sen sängtajm.

Sov gott!


Idag har Leo varit väldigt kelsugen med Filip. Ville väldigt gärna dela filt med honom på golvet =)


Kommentarer
Datum: 2009-02-05 kl. 22:20:57 URL: http://idan.blogg.se/

Vad fint du har gjort det på din sida =) hehe Leo ville verkligen vara nära lill killen :D



Kram

Kommenterat av: Ida

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella