......... Datum: 2009-01-27 Tid: 11:04:41

Dagens schema

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Nu ska vi strax åka ut till stallet. Hovslagaren ska komma mellan 12 och 13. Smilla ska få sina små hovar lite verkade. De ser fina ut men kan behövas putsas lite och framförallt tränas att hovslagaren håller på.

Sen ska jag till posten och skicka sadeln. Elskes pass och stamtavla. En dag försent men jag hann inte igår =(

Har stora tankar på att göra om både dogsens, Smillas och bloggen till en hemsida. Helt omöjligt att hinna ha igång 3st sidor samtidigt. Anders har ju sitt domännamn med hemsidor så inget hindrar mig igentligen... Ska skaffa batterier till musen till min dator (sitter vid anders nu) och ska köra igång Frontpage ikväll. Så får vi se vad det blir för resultat.

Hörs senare idag!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella