......... Datum: 2009-01-22 Tid: 19:52:05

Efterlängtad post =)

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Idag så kom äntligen Smillas pass och stamtavla från Holland =) Så nu har jag både papper att jag äger henne (fast det visste väl alla redan ändå) och ett pass så hon får vistas här *ler*

Och idag så blev Elske såld (smillas mamma). Sista pengen har kommit in och jag skickar imorrn iväg Elskes pass och stamtavla till nya ägaren. All lycka med denna skönhet önskar jag er! Kommer sakna henne. Har vi tur så ses vi i sommar.

Idag så har jag och Filip varit på föräldergruppen. Dagens tema var fortsättning på babymassagen. Sen massa prat och mys med bebisarna. Alla utom en familj var där idag. Filip var lite trött på slutet och fick de andra barnen att sympatigråta med honom. Gissa om det blev ljud i rummet ett tag ;-) De är så söta de små liven!

Nu har Hillevi hämtats från hockeyn och vi syndade med Mcd innan vi åkte hem.

Undrar var mitt sundare levende tog vägen??

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella