......... Datum: 2009-01-31 Tid: 21:58:40

En bild i timmen, så blev det.

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Idag har jag fotat från kl nio imorse till klockan åtta ikväll. Förutom kl tio då jag glömde både mobil och kamera hemma. Jag var då ute med hundarna ca 40min ute i skogen och gick.

Kl 9.00 Dags att möta dagen =)


Kl 11.00 Dags för lite gröt.


Kl 12.00 Dags för ett blöjbyte innan det är dags att titta på Hillevi´s hockeymatch.


Kl 13.00 Hockeymatch. Hillevi står vid blåa ringen mot andra sidan.


Kl 14.00 Matchen slut och tjejerna tackar publiken. Hillevi längst till vänster.


Kl 15.00 Vi har precis handlat lite kläder på Nuevo. Dags för hemfärd.


Kl 16.00 Maja ligger på soffan och spejar ut mot skogen.


Kl 17.00 Wilma vill ha uppmärksamhet. Vill få middag.


Kl 18.00 Hillevi äntligen hemma efter lång dag borta.


Kl 19.00 Anders spelar Guitar Hero.


Kl 20.00 Dags att sova. Sov sött =)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella