......... Datum: 2009-01-29 Tid: 20:41:03

En bra dag.

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Dagen har gott fort och det brukar ju vara ett tecken på att det har varit en bra och rolig dag. Först så åkte jag, Filip och min mamma till Ikea och handlade lite. Filip har fått sin barnstol  nu, en blå. Den är lite stor än för honom så man får bylta upp med stödkudde och handduk runt om så han inte vinglar runt.

Min syster köpte en bok från viktväktarna idag åt mig. Ska bli spännande att se vad det är för recept. Jag vill inte gå ner i vikt (bara de 5kg som är kvar sen grav) men vill börja äta nyttigare. Blir ju mest samma vanliga mat hela tiden, kul med variation och så vet man att det är nyttigt. Det kan ju bara bli pluspoäng =)

Imorgon så ska vi åka till babysimmet för första gången. Filips badkalsonger hittade jag och de ska passa. Var från 3-6mån. Ska ta med kameran i hopp om att vi hinner ta några kort ialf. Man vet ju inte om han gillar att bada i bassäng. Att bada här hemma varierar. Ena dagen jätteroligt, andra inte alls så kul.

Nu ska jag natta Hillevi. Filip sover sen en kvart tillbaka.
Vi hörs!


Wilma har redan placerat sig strategiskt för matspill =P



Gullunge


Gullunge 2


Syskonkärlek

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella