......... Datum: 2009-01-19 Tid: 21:02:59

Filip är rolig han..

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Filip har kommit på att man kan göra ljud som tjuter. Är som han vill överrösta sig själv och tar i mer för varje gång. Knaskille.

Idag visade det sig att han väger mer än ett kilo mer än sin 5v äldre kusin och snart ikapp sin andra kusin som är 1år 4mån. gammal (hon är dock liten för sin ålder). Filip blir en stor och reslig grabb när han blir stor =)

Nu kommer Elske (Smillas mamma) överlåtas helt till sin nya ägare. Sista pengen kommer in i veckan. Min vackra häst.. Tur att jag har Smilla kvar. Hon har ärvt massor av sin mor.

Anders jobbar kväll, men pga neddragningar (jobbar på scania) så slutar han 2tim tidigare hela veckan så han bör vara hemma runt 23. Annars brukar det vara runt ett på natten.

Imorn blir det till att handla, hämta syster från tåget och skjutsa dem till mamma. Ska bli så kul att se syster och hennes barn. Det har blivit tätt nu ett tag och det är jättekul!

Nu ska jag titta på Idrottsgalan i brist på annat. Hade gott!

Kommentarer
Datum: 2009-01-19 kl. 22:46:08 URL: http://jennyn.blogg.se/

Hej syster!



Du har fått en utmaning av mig ;-) Kram J

Kommenterat av: Jenny

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella