......... Datum: 2009-01-17 Tid: 14:23:25

Full fart

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Tiden idag går med rusande fart. Vi gick upp rätt sent. Halv tio. Och sen så har aktivitet efter aktivitet avverkats. Först gick jag en skogstur med hundarna i skogen. Soligt, lugnt och inte allt för kallt. Sen så skjutsade jag Anders till gamla lägenheten och Hillevi skulle på hockeyträning. Efter det så ut till stallet och mocka å pyssla lite med Smilla. Filip sov i bilen hela tiden. Sen hem för att få i sig lite lunch för att sedan åka och hämta Hillevi. Nu är det i skrivandets stund och om ett par timmar så ska jag lösa av Anders och jag ska städa. Filip får du lite egentid med sin pappa. Mysigt =)

Vad gör ni idag?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella