......... Datum: 2009-01-20 Tid: 16:20:16

Galna Kineser och....

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Galna Kineser och galen Schweizare mötte oss i skogen idag med sina ägare. Alltså 2st kinesiska nakenhundar och en stor St: Bernhardshane. Tur att mina hundar sitter på kommando och inte gör något. Hade den stora hanen kommit lös så är jag rädd för att mina hade blivit rejält bitna. Vek matte och stark hanhund på 60kg. Blir mörkrädd när jag tänker på hur det kunnat gått. Den matten borde ta en ledarskapskurs snarast.

Annars så har vi inte gjort så mycket idag. Var till Willys och handlade lite mat. Det var nog jag och alla andra småbarnsfamiljer (barnbidrag idag). Nästan 800kr iväg i bara mat och blöjor. Hua....

18.15 kommer min syster med tåget från Ulricehamn och jag ska åka och hämta upp dem för att ge dem skjuts till mamma. Vi ses sen imorgon lite bättre =)

Igår så köpte jag Semlor till mig och Hillevi. Tänkte inte att min gubbe skulle få veta. Men så blev det inte. Han läste bloggen så var det avslöjat *haha* Inte för att det gjorde något att han visste det men jag har dragit ner på godsaker och ville inte avslöja att jag syndat. Vilken tabbe *ler*

Min kära syster har utmanat mig i bloggen. Jag fixar det senare när jag inte har en klåfingrig pojke i knät =)

Hörs senare!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella