......... Datum: 2009-01-16 Tid: 09:57:54

Go morron

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Det såg riktigt kallt ute när man tittade ut genom fönstret och det stämde bra när jag gick ut med hundarna. Vill ha VÅR nu! Ca 2 bistra månader kvar tills man kan börja känna vårvärmen.

Filip sov gott även inatt, till halv fem. Sen sov han till kl 8. Lyx! =D Hoppas det håller i sig. Om en annan gick och la sig samtidigt som honom så skulle man verkligen komma ikapp den sömnbrist man haft sen lääänge. Även hans mammighet börjar minska, ialf mot sin pappa så funderar på att prova jobba en helgdag. Ca 4tim arbete.

Våran katt Maja är hur spattig som helst efter att ha varit inomhus snart 2v. Är van med att gå ut och in som hon vill. Vi har gått ut med henne i sele men hon vill bara in igen. Känns skönt det med för jag vill inte att hon ska springa bort. Hon blir 11år nu i april och är lika pigg som en kattunge än. Hörs på hennes springfnatt på övervåningen. Sötnos =)

Nu ska jag mysa lite med Filip innan det är dags för att städa.

Hörs!

 
Bild från en resa jag och Anders gjorde. Vilken stad? =)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella