......... Datum: 2009-01-24 Tid: 21:44:47

Guitar Hero-mani

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Så nu har lugnet lagt sig här hemma. Barna sover och jag och Anders tar en lugn hemmakväll nu. Vi var till Maxi idag och Hillevi fick köpa sitt efterlängtade Guitar Hero. Så det har spelats Xbox 360 en hel del nu i eftermiddag =) Jag har inte provat än, tänkte göra det imorrn. Men vet av erfarenhet att jag är helt kass på det =P Anders regerar på det även fast han är nykter ;-)

Ikväll så blev min sadel såld, igen... Jag fick tillbaka den förra gången då den inte passade hennes häst. Förhoppningsvis så går det bättre denna gång..

Ska nu strax gå ut med hundarna en sista gång för kvällen.

Hörs mer imorrn!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella