......... Datum: 2009-01-22 Tid: 10:24:24

Härlig natt!

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Filip vaknade en gång inatt. Han somna in vid halv åtta-åtta igårkväll och förutom en matning så sov han till sju för att sedan somna om till strax efter nio. Nice! Så vill vi ha det =) Enda kruxet är att man är van att amma med viss tid emellan så brösten är överfulla och det är inte skönt =( Vi ska börja med allvar med provsmakningarna så amningen kanske minskar något. Inte för att jag inte vill amma men det vore skönt att slippa allt "slaskande" som medföljer vid amning.

Åh vad jag vill ha annan design på min blogg. När vi får tillbaka vårat bredband så ska det göras om här. Medans så får både jag och ni andra stå ut med den trista standardmodellen.

Nu ska jag göra den glada högljudda Filip sällskap på golvet. Han tränar sina röstresurser. Undrar om det hörs till grannen måntro? =P



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella