......... Datum: 2009-01-14 Tid: 22:30:54

Im back!!

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Hej alla där ute!

Nu är jag tillbaka med tack vare min mammas mobila bredband som jag fått låna. Vi har ej fått igång vårat bredband.

Iallfall så har vi kommit tillrätta med allt i nya hemmet. Vi flyttstädar den gamla lägenheten (eller rättare sagt Anders har kört det mesta) och det är "sooo boring" Den 22/1 så ska allt vara klart.

Barna mår bra! Filip vände på sig igår för första gången. Gjorde både mamma och syster mycket glada när vi hejjade på =)

Dogsen mår också bra. De har tagit flytten bra. Leo fick tyvvär någpn sorts magsjuka och var riktigt krasslig i 1½dygn. Inte kul med spyor och diarrehögar =( Nu är han helt frisk igen ialf.

Smilla mår toppen också. Växer så det knakar. Hennes man har vuxit så fort senaste tiden. Den är nu närmare 3dm lång. Blir väldigt hårfager skulle jag tro när hon blir stor =)

Nu ska jag titta snabbt på hemnet och kolla om det finns något hus till oss ute på landet till salu.

Kram på er!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella