......... Datum: 2009-01-22 Tid: 21:43:32

Kvällspigg kille...

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Filip sov en kvart runt halv åtta (när vi åkte hem från mcd) vilket har resulterat i en mycket pigg men glad kille ikväll. Har just lagt honom till sängs. Hoppas han somnar så inte våra bra sovrutiner försvinner.

Kvällen har annars varit lugn. Hillevi och jag tittade på "Vem vet mest" innan dags att natta henne. Sen har jag och Filip lekt på golvet. Är nog en tidsfråga innan han rullar runt från magen till rygg. Han har inte vänt sig alls sen förra tisdagen så hög tid igen tycker vi =)

Anders och hans jobbarkompisar skulle fira ikväll det sista kvällspasset på Scania med Mcd så de kommer hem senare. Vet inte om jag orkar vara uppe så länge. Imorrn så ska jag och Filip åka och bada. Bäst att vara pigg då.

Sov gott allihop!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella