......... Datum: 2009-01-28 Tid: 13:36:47

Lillen sover

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Och hundarna sover. Endast jag vaken =)

Filip har varit på bra humör idag trots hans väldigt oroliga sömn imorse. Vakna med halvtimmas mellanrum från kl halv fem imorse till halv tio då vi gick upp.

Vi har nu hunnit skjutsa min syster och hennes barn till tåget. De åker hem idag. Tiden går så fort. Känns som ni kom för en dag bara sen trots det är över en vecka sen =S Hoppas vi ses snart igen!

Har idag pratat med min chef och i helgen (sön) så börjar jag jobba igen. Blir ca 4tim/dag varje helg framöver. Ska bli kul men samtidigt så har man vant sig vid att vara hemma och pyssla. Men pengar behövs alltid och vet att Anders klarar av lilla Filip galant. Är nog moderskänslor som strular. Vill inte lämna gossen så länge (fast det igentligen är väldigt kort tid)

Nu ska jag fortsätta städa. Anders kommer väl hem om någon timme från jobbet och då ska jag gå ut i skogen med dogsen.

Vi hörs!


En glad Filip idag =)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella