......... Datum: 2009-01-20 Tid: 21:37:34

Min mobil helt kass

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Min fina mobil som jag köpte i slutet av Aug är sjuk. Den låser sig, skärmen slocknar, stänger av sig självt och färgen i displayen är konstig. Måste leta upp alla mina papper om den och kolla om jag har någon garanti på den.

Smilla ska nu få gå kvar i lösdriften. Skulle det inte funka så får hon en plats i stallet igen. Nästa vecka så finns det 2st praktikanter på gården som ska bla jobba med unghästarna. Smilla får också vara med. Jättebra! Det dröjer ialf en månad till innan jag och Smilla ska börja jobba aktivt med NH med NH-instruktören Maria Westerdahl. Ser fram emot det =)

Jag tänker inte skicka vidare min utmaning som jag fick av syster men gör den gärna. Det kostar så mkt att surfa med detta mobila bredband så försöker hålla mig kort när jag är ute på nätet. Jag kan utmana mina läsare istället att göra det samma.

Hade gott!


Har fått en utmaning av www.jennyn.blogg.se

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


1. Jag har väldigt dåligt lokalsinne. Gått vilse i de flesta nya städer.
2. Gillar att spela tv-spel
3. Är chokladtokig.
4. Lägger ut nästan 4000kr/mån i skrivandets stund på våra djur =O Den kostnaden ska minska!
5. Älskar mina barn (men vilken förälder gör inte det?)
6. Jag tycker att gruppen Queen är den bästa som någonsin funnits.
7. Älskar långa skogspromenader.

Jag skickar denna till: Alla som läser min blogg.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella