......... Datum: 2009-01-19 Tid: 16:59:29

Semlor ikväll =)

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Idag var jag snabbt till Willys och handlade lite mat. Naturligtvis så glömde vi peng till kundvagnen så min lista blev snabbt mycket mindre. Får handla imorrn istället. Köpte 2st semlor som jag och Hillevi ska äta senare ikväll. Första för i år! Semla är så gott =)

Idag var jag ut till stallet igen för Smillas skötare är sjuk. Smilla har fått stå i utebox ca en vecka pga gårdsägaren tagit hit en försäljningshäst. Vi trodde det skulle gå bra men Smilla hatar att vara i dom boxarna. Finns ingen grind att stänga frontgrinden med så risken är stor att hon klättrar/stegrar sig ut mot luckan .Vill inte att hon ska fastna och bryta ben så nu får hon gå i lösdriften hela tiden. Där trivs hon säkert allra mest också när hon får gå med sin flock och sin bundis Marquesa =) På onsdag kommer hovis och ska verka hennes hovar. Lite putsning bara.

Nu vill inte Filip ligga på filten längre så jag måste kila.

Hörs!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella