......... Datum: 2009-01-02 Tid: 19:49:38

Sista inlägget

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Nu skriver jag det sista inlägget i denna blogg för en tid framåt. När Filip har somnat för kvällen så ska datorerna ner i kartonger. Sen blir vi internetlösa i ca 3-4v medan bredbandsbolaget kopplar om. Skandal att det tar en så lång tid. De behöver ju inte gräva ner ny ledning direkt =(

Idag skjutsade jag Hillevi till Enköping och så tog hon bussen där till Uppsala där min syster mötte upp henne. Kan vara skönt för henne att slippa stöket imorrn när flyttlasset går. Som jag skrev igår. Det är alltid äventyr hos syster så det går ingen nöd på henne där =)

Imorrnbitti så måste jag ut till stallet och sen plockar jag upp mamma som ska hjälpa till att passa Filip medans vi flyttar saker. Hoppas på att dagen flyter på och att det inte är riktigt lika kallt som det varit idag. Och framför allt att det är fint väder.

Hoppas på att vi får tillgång till nätet några gånger så man kan hålla sig uppdaterad i cyberrymden och samtidigt kunna fortsätta skriva här.

Vi hörs förhoppningsvis snart!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella