......... Datum: 2009-01-21 Tid: 19:42:31

Syndat igen...

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Tack mamma för de goda semlorna ikväll och maten också tidigare!

Idag så Anders fixat klart den gamla lägenheten. Och i morgon så skrivs kontrakten och klirr i kassan =) Vart åker vi älskling? ;-D

Idag så skjutsade jag mamma till Willys för att handla medans Hillevi roade sina kusiner och moster. Kul att ses igen!

Imorrn så fortsätter föräldergruppen efter juluppehållet. Ska bli kul att träffa alla igen. På fredag så är jag lite sugen på att gå på öppna förskolan med lite babysång med Filip. Är från kl 9-14. Om vi hinner med allt. Halv tre så börjar babysimmet. Vi skulle ju ha gått i måndags men min mamma har kurs då (vilket jag hade glömt) så vi bytte till fredagar istället.

Om du mobilbloggar ikväll igen när du är påväg hem från jobbet så finns det en liten bakelse åt dig med i kylen =P *puss*

Hade gott allihop!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella