......... Datum: 2009-01-30 Tid: 21:23:35

Vardagsutmaningen

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

En dag i mitt liv.

Kl 05.00 Filip vaknar för första gången och vill ha mat. Somnar om sen.
Kl 05.29 Ruskar på Anders för tror han har försovit sig. Väntade tydligen på att klockan skulle bli halv =P
Kl 07.00 Väckarklockan ringer. Dags för Hillevi att gå upp och göra sig i ordning för frukost och sen skoldags.
Kl 08.00 Filip vaknar, äter somnar om efter ett tag.
Kl 09.30 Vi vaknar men ligger och pratar innan jag orkar dra mig upp ur sängen.
Kl 10.00 Dags för frukost. Mannagrynsgröt och rostade mackor.
Kl 10.30 Ut med hundarna för rastning. Anders gick ut första gången vid kl 6.
Kl 12.00 Filip somnar. Jag fixar med tvätt, surfar, bloggar och packar inför babysimmet.
Kl 13.30 Filip vaknar, får mat. Under tiden hinner Anders komma hem. Vi klär på oss utekläder och åker till badet.
Kl 14.30 Premiär för babysim.
Kl 15.30 Vi lämnar badhuset och åker till min mamma och hämtar Hillevi.
Kl 16.00 Hemma, vi tar det lugnt. Filip får mat och slumrar om till och från ca en halvtimma. Är jättetrött efter badet.
Kl 17.00 Ut med hundarna på en rask promenad.
Kl 18.00 Börjar göra iordning köket. Anders kommer hem med ingredienserna till pizzan.
Kl 19.00 Maten är klar. Middagsdags.
Kl 19.40 Filip får sitt sista mål mat och somnar in för kvällen.
Kl 20.00 Vi tittar på På Spåret. Mina favvisar Filip och Fredrik är med.
Kl 21.20 Sitter och bloggar. Händer inte så mycket mera ikväll. Blir till att slötitta på tv.

Kommentarer
Datum: 2009-01-30 kl. 22:40:51 URL: http://jennyn.blogg.se/

Hihi kul och läsa, och STORT grattis till bredband som kommer, äntligen! Kraaam!

Kommenterat av: Jenny

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella