......... Datum: 2009-07-05 Tid: 20:41:54

Gala 2009

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 6

Ikväll hemkommen från en härlig helg på Mammablogg Galan 2009. Klockan ringde 05.25 på lördagsmorgonen och ca 40min senare så åkte jag och min syster Jenny till Göteborg. En enkelresa på ca 50mil. 6 tim senare så anlände vi till Sjöbacka Hotell och Konferans i Göteborg och blev väl mötta av styrelsen för Mammablogg Galan. Dagen bestod senare av spännande och intressanta föreläsningar bla av Johanna Toftby från Tv3 serie Ensam mamma söker och Volvia, NTF mfl. Det fanns flera utställare från olika företag som ville visa och sälja sin produkter som var riktade till barn och oss mammor. Träffade även flera bloggorskor som jag följt sen en tid tillbaka. Mycket trevligt att ses och hoppas det åter sker någon gång i framtiden. Ev på nästa års gala. 

På kvällen så var det Awardutdelning. Jag var nominerad till Årets Ekobloggare men fick se mig som slagen av en annan bloggerska. Det visade sig va Prinsessan Dagbok som skulle ta hem vinsten. Mycket trevlig och mysig tjej. Satt bredvid varann på middagen. Efter Awarden så bjöds det på 3 rättermiddag och underhållning av stå uppkomiker. Som jag tyvvär inte minns namnet på. Sponsorerna lät sina varor flöda över alla deltagare. En nästan full baklucka med saker fick följa med mig och syrran hem. Jag hade turen att vinna en fotobok från Myphotobook. En bok som jag kan fylla med egna kort och sen spara för all framtid. Göteborgposten var även där och gjorde reportage som du kan läsa HÄR.

Nu ikväll så har vardagen återigen funnit sig. Underbart att träffa sina barn och sambo igen. Ikväll så har jag nattat Filip som somna i min famn efter han fått välling. Så härligt att bara få krama om och gosa. Borta bra men hemma bäst. Så är det helt enkelt! Men denna helg kommer alltid minnas som en annorlunda men otroligt kul helg!

Vill tacka Duracellmamman,  Sessan och Wojtan för utmärt arrangemang och en underbar helg!



Ett glatt gäng uppklädda och fina inför Awarden. Jag längst til vänster.

Tack alla för supertrevlig helg. Ingen nämd, ingen glömd! =)



Kommentarer
Datum: 2009-07-05 kl. 21:03:56 URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Det var jättekul att träffa dig, nu har jag kollat runt hos dig & jag kommer tillbaka;D

Kram<3

Kommenterat av: Frida
Datum: 2009-07-05 kl. 21:24:10 URL: http://princessnoorah.blogg.se/

Tack detsamma! vi ses väl på nästa års mammagala?

Kommenterat av: Noorah
Datum: 2009-07-05 kl. 22:13:06 URL: http://enburkrussin.se

hej hej...

ja det var roligt att träffa jennys syster..:) jättekul..



kramrkam

Kommenterat av: Mamma Russin
Datum: 2009-07-05 kl. 23:18:23 URL: http://modesida.blogg.se/

heeeeej!

ja satt å klura på vad din blogg hette. så roligt att du hittade mig! :D Visste att det va någe på KA iaf. hah så ja hade en ledtråd.



Är du hemma nu? sååå skönt å få sova i sin egna säng i natt. å att få träffa dina sötisar med :D



nu ska ja ta å sova här. ville bara skriva en snutt innan ja gick å la mej!!



krams

Kommenterat av: Nina
Datum: 2009-07-05 kl. 09:23:06 URL: http://creyla.blogg.se/

Jo, jag skulle gärna komma på nästa års gala. Hoppas jag kan det också. Det är svårt med planering när man har ett sjukt barn. Jag hade kunnat vara med denna helgen med, men det kunde jag ju inte veta i förväg. :o)



Kram

Kommenterat av: Amanda
Datum: 2009-07-05 kl. 21:52:57 URL: http://mammafiia.blogg.se/

Ja jag hade verkligen kul. Missade att säga hej till många men nu har man lite fler ansikten att gå på=)

Kramar

Kommenterat av: MammaFiia

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella