......... Datum: 2009-07-07 Tid: 11:15:52

God förmiddag!

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 2



Idag står dyr shopping på dagens lista.  Efter helgens föreläsning som NTF gjorde på Mammablogg Galan så känns det mer än någonsin aktuellt att byta ut våran äldre lånestol. Något vi funderat på länge men aldrig kommit längre än så. Ikväll när Anders kommer hem så ska vi ta en tur ner till Bilia och kolla på Volvos nya bibarnstol. Förhoppningsvis så får vi en ny med oss hem. Ett dyrt inköp men en större livsgaranti OM olyckan skulle va framme. Den räcker från ca 9mån upp till 6års ålder. Så stolen kommer att va väl värd sin slant.


(lånad bild från volvos hemsida)


Vi måste även kolla ut en liten present till våra vänner/släkt som har 40års-fest på torsdag. Även deras son fyller 10år samma dag. Har lite idetorka just nu. Har DU något bra tips på bra presenter? Maila då mig på [email protected]

Vad gör ni annars en sån här lite mulen dag?



Kommentarer
Datum: 2009-07-07 kl. 11:53:51 URL: http://agnieszka.blogg.se/

Jag har precis duschat och elton sitter och kollar på rim och ramsor som man fick på galan=) Ska ner på stan så fort jag gjort mig iordning för att köpa lite saker sen ska syster hämtas på dagis!



kramis

Kommenterat av: Agnieszka
Datum: 2009-07-07 kl. 13:35:13 URL: http://bettyboop.zoomin.se

Mail är påväg till dig!



Här bakas det för fullt BULLAR och kakor ska bakas så fort jag handlat mer SMÖR.

Hoppas ni får roligt på kalset och att ni hittar en bra bilstol!

KRAM Anneli

Kommenterat av: Anneli

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella