......... Datum: 2009-07-06 Tid: 10:49:46

Så mycket fint!

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 1

Det var svårt att somna igår. Så mycket tankar och minnen att gå igenom. Trots det så somna jag efter ett någon gång. Filip sov gott ända till kl halv sju, fick välling och somna sen om till halv nio. Härligt att ändå fått så långt sovpass inatt.

Nu på förmiddan så har jag kolla igenom allt vi fick igår. Så mycket fina presenter och ett hav med presentkort på olika företag. Så generösa! Kolla bara in bordet med alla saker jag fick.



Presenten jag dock gilla mest av allt är detta. Ett fint smycke från KALAS.

Det jag fick var ett vackert silversmycke och kedja där det står Supermamma. En hyllning till inte bara dom som var på galan utan till ALLA mammor som finns. Tusen tack för smycket!

Gå gärna in på deras hemsida för att se mera av deras smycken till både vuxna som barn.



Kommentarer
Datum: 2009-07-06 kl. 12:02:11 URL: http://carolina1979.blogg.se/

Ja, vi fick verkligen helt otroligt mycket fina grejer! :) kram

Kommenterat av: Carolina

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella