......... Datum: 2009-07-25 Tid: 11:21:27

Så underbara dagar

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0


Har just avverkat underbara semesterdagar. Allt annat har lagts på hyllan. Vet knappt var man ska börja nu när jag skriver. Som ni förstått så har vi haft fullt hus och hektiska dagar. Men otroligt kul har vi haft.

Det absolut roligaste dagarna var nu under tis/ons. Anders äldre bror kom upp från skåne och hälsa på. Brodern hade sin fru och 3 barn med sig. Vi grillade, hade stadsvandring och en massa fotbollspelande. Solen ville skina på oss på onsdagen så den dagen blev en toppendag. Att sitta vid mälaren och avnjuta god lunch är inte helt fel eller hur? =)



Filip med sina kusiner =) 

I torsdags så hade vi vilodag här hemma. Behövdes pustas ut lite efter 5dagars aktiviteter. Vi tog igen det sen igår med att åka till HeronCity i Sthlm. Där gjorde vi det sedvanliga som att gå runt på MediaMarkt och tråna efter dyra nya elektroniska varor. Äta gott på resturang, spela massor av olika spel på deras våning med spel. Jag älskar spela lufthockey så det blev två matcher. En vinst mot Anders och en förlust mot Hillevi. Men näraaa var det att jag kom ikapp från underläge. Resultatet blev 9-8 till Hillevi.
Kaxig dotter sen ;-)




Så nu är nu.. Snart kommer min syster och hälsar på med sina två barn Casper och Emilia. Vi är hemmafruar idag medans gubbarna är på Rallycross. Hillevi åker strax till Parken Zoo med sin kompis.

Fullt upp är bara förnamnet här. Men som jag skrivit förrut. Så himla kul!! =)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella