......... Datum: 2009-07-02 Tid: 11:29:23

Värmen sliter

......... Kategori: Allmänt Lämnade kommentarer: 0

Värmen börja slita nu på lilla gossen. Han är rätt förkyld sen några dagar tillbaka. Så kombination med värme, snuva och hans lilla tand som växer så är han trött, lite ledsen och konstant överhettat. Han svettas hela tiden.Det gnisslar om händer och ben när han tar sig fram krypandes på golven pga hans svettiga hud. Så gäller att vätska upp hela tiden med vatten. Jag har inge emot värmen som kommit men önskar nu att det lugnar ner sig lite, för hans och andra som har det jobbigt. 

Och på lördag så smäller det =) Mammablogg galan! Nu är det nära. Om du mot förmodan skulle ha missat detta så kan du läsa om galan HÄR. Ser fram emot det med spänning. Jag och syrran startar vår resa ner till Göteborg på lördagmorgon. 

Något som kommer kännas tomt är att lämna barna. Nåja, Hillevi sover ju borta titt som tätt och är självständig av sig. Så man har väl vant sig att hon är borta ibland. Men lilla Filip. Det blir första natten som jag inte har honom bredvid mig. Vet att det kommer gå superbra med Anders. Men det är väl mammakänslorna som strular....

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella